Wybór Neila Pearta

na najlepszego perkusistę w roku 2007 nie był przypadkowy, Nieil jest jednym z nielicznych muzyków dysponującym tak fantastyczną techniką, a przy tym jego gra jest naturalna i dynamiczna. (więcej)

Za współpracę z Carlosem Sntaną

Michael Shrieve został wprowadzony do Rock & Roll Hall of Fame. Wydarzenie to miało miejsce w 1998 roku. (więcej)

Wysokiej jakosci klon

z którego zbudowany jest zestaw Yamaha Tour Custom sprawia, że perkusja brzmi niezwykle przenikliwie i świetnie przebija się przez ścianę dźwięku gitar i basu. Perkusja jest przy tym niezwykle uniwersalna i ma zwolenników wśród muzyków jazzowych i tych, którzy wolą nieco mocniejsze rockowe klimaty. (więcej)

Styl gry Franka

był odmienny do tego czego oczekiwali od niego koledzy z zespołu Green Day. Popularny The Cool musiał zmienić myślenie na bardziej "punkowe" by móc skutecznie kontynuować pracę z zespołem. Obustronna cierpliwość opłaciła się, bo dziś nikt nie wyobraża sobie Green Day bez Franka, a on sam jest uwżnany za najmocniejszy punkt kapeli. (więcej)


Zalety kupowania na muzyczny.pl

Zgłoszenie usterki sprzętu jeszcze nie było tak proste, szybkie i ... "przyjemne". Sklep Muzyczny.pl jako jeden z nielicznych w Polsce (a może nawet jedyny) wprowadził gwarancję , jest to najlepszy sposób kontaktu między sklepem i klientem w przypadku usterki zakupionego sprzętu. Ten typ usługi gwarancyjnej wymaga od klienta praktycznie jednej czynności - zgłoszenia mailowo lub telefonicznie problemu jaki zaistniał z zakupionym sprzętem.

Sprzęt muzyczny, jak każdy inny podlega prawu - nic nie jest doskonałe i mimo dołożeniu wszelkich starań ze strony sprzedawców, zawsze może wyjść jakaś jakaś wada fabryczna. W interesie klientów i sklepów jest jak najszybsze i najbardziej sprawne rozwiązanie tego problemu. Teraz, kupując sprzęt warto sprawdzić, który ze sklepów gwarantuje tego typu serwis gwarancyjny. Warto zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy. Na stronie znaleźć można szczegółowo opisaną procedurę gwarancji Door-To-Door. Krok po kroku można dowiedzieć się jak wygląda cały proces i jakie to wszystko jest proste i przyjazne dla klienta.