Josh Freese uznany został

za najlepszego perkusistę studyjnego w 2009 roku. Ranking przeprowadził branżowy magazyn DRUM! (więcej)

Wiele osób twierdzi, że

perkusja elektroniczna nigdy nie dorówna brzmieniem zestawowi akustycznemu. Jednak Yamaha DTX500 przekonała już wielu niedowiarków. Doskonałe brzmienie i nieograniczone możliwości sprawiają, że DTX500 świetnie sprawdzi się w studiu nagraniowym oraz pracy w zaciszu domowym. (więcej)

Gane Krupa

posiadał polskie korzenie. Jego ojciec - Bartłomiej był emigrantem z Polski. Matką Gene była urodzona w Pensylwanii Anna Oslowki, której rodzice także byli Polakami. (więcej)

Ojciec Louie Bellsona

był właścicielem sklepu muzycznego, dzięki temu młody Louie miał znakomite warunki by móc rozpocząć i rozwijać naukę gry na perkusji. (więcej)

Tagi

  • Raul Rekow
  • Conga
  • Muzyk
  • Perkusista
  • Djambe
  • Multiinstrumentalista
  • Instrumnety perkusyjne
  • Perkusja
  • Bebny
  • Zestaw perkusyjny

Raul Rekow prekusista Carlosa Santany

Raul Rekow to to multinstrumentalista, który od roku 1976 stanowił nieodłączną część zespołu Carlosa Santany. Dwuletnia nastąpiła jedynie pod koniec lat osiemdziesiątych.

W latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych powiązany był z zespołem Soul Sacrifive, specjalizującym się w odtwarzaniu coverów utworów Santany. Ponadto pracował z z Malo - latino-funkowym zespołem, w którym poznał Jorge'a Santanę. Grupa zaistniała w roku 1972 dzięki wydaniu hitu "Suavecito". Kolejnym projektem w jego karierze był Sapo o tym samym gatunku muzycznym.Niedługo potem Raul otrzymał telefon z biura Santany z zaproszeniem na występ u boku Toma Costera i samego wirtuoza gitary. Wkrótce Carlos zaproponował mu dołączenie do zespołu.

W latach kariery Raul miał okazję grać z Arethą Franklin, Patti Labelle, Whitney Houston, Tremaine Hawkin, Jasonem Mrazem, Eagle-Eye Cherrym oraz Herbiem Hancockiem.

Wraz z Karlem Perrazo Rekow wydał serię CD "Just Another Day In The Park" oraz video "Supernatural Rhytm and Grooves", dzięki któremu uczniowie i fani mogą nauczyć się grać w sposób, w jaki robi to ich idol.