Charles "Don" Alias - perkusista jazzowy
Jako nastolatek zainteresował się brzmieniami perkusistów z Puerto Rico i Kuby. W liceum artysta rozpoczął naukę gry na kongach z Fundacją Taneczną Earthy Kitt. Towarzyszył również artystce podczas Festiwalu Newport Jazz w roku 1957. Perkusista jazzowy opuścił Nowy Jork we wczesnych latach sześćdziesiątych, przeprowadzając się do Bostonu, gdzie postanowił studiować medycynę wCannon College. Po rozpoczęciu swojej przygody z grą na kongach z lokalnymi zespołami i artystami z Berklee School of Music (m.in. Billem Fitchem i Genem Perla), zmienił swoje plany na przyszłość, definitywnie łącząc je z muzyką.
Przede wszystkim Charles kojarzony jest ze współpracą z Milesem Davisem oraz Davidem Sanbornem. Wystąpił w utworze "Miles Runs the Voodo Down", który pojawił się na albumie Milesa "Bitches Brew" z roku 1969. Po wydaniu krążka, Alias towarzyszył trębaczowi podczas trasy koncertowej. Pojawi się także na "On the Corner" z roku 1971 oraz "Amandla" z 1989.Jego kariera muzyczna rozciągnęła się jednak na wiele innych frontów - przez kolejne lata pracował u boku Weather Report, Joni Mitchella, Herbie'go Hacocka, The Brecker Brothers, Jaco Pastoriusa, czy Patha Metheny'ego. Jako sideman pojawił się na serii albumów - "Soul on Jazz" Philipa Baileya, "Sextet", "Fleur Carnivore", "The Very Big Carla Bley Band" i "Looking for America" Carly Bley, "The Innocent Age" Dana Fogelberga, "Penny Arcade" Joe'go Farrella, "Unspeakable" Billa Frisella, "Black Hope" Kenny'ego Garetta, "Merry-Go-Round" Elvina Jonesa i wielu innych.
Artysta zmarł 29 marca 2005 roku w Nowym Jorku, w wieku sześćdziesięciu sześciu lat.